Солиднее а8, а дерзкие Е класс, изначально и были у всех марок универсалами и лишь для восточных понторезов начали делать седаны.
уменьшение веса мотора с коробкой -хорошо, но с другой стороны - это все равно в переднем свесе , поэтому как ни крути ауди барахло
+1 575лс. ,0-100 3.5с. ,0-60миль 3.4 http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1212_2014_mercedes_benz_e63_amg_4matic_development_mule_first_look/viewall.html#ixzz2E1lItkwo
Adaptive air suspension for the first time The new RS 6 Avant will be the first Audi RS model to feature adaptive air suspension. The specially tuned set-up lowers the body by 20 millimetres, and incorporates controlled damping which takes into account road conditions, driving style and the mode chosen in the standard Audi drive select adaptive dynamics system, with which the driver can influence the function of key components in multiple steps. As an alternative, sports suspension plus with Dynamic Ride Control (DRC) will also be available. This system employs steel springs and three-way adjustable shock absorbers that are interconnected diagonally by means of oil lines and a central valve for improved body roll stability. Dynamic steering will be another option which will allow the driver to steplessly vary the ratio and boost of the steering. This system can also be integrated into Audi drive select and, just like the standard electromechanical power steering, is tailored specifically for the RS 6 Avant. Not surprisingly, the brakes have also been engineered to take extreme performance in their stride. The four internally vented discs feature a weight-saving wave design with a wave-like outer contour. The front discs measure 390 millimetres in diameter and are gripped by six-piston calipers which are available in either black or red. Also available as an option are carbon fibre-ceramic brake discs measuring 420 millimetres in diameter. Their calipers are painted anthracite grey. High-gloss, 20-inch, forged wheels in a seven twin-spoke design will be standard for UK RS 6 models, and three 21-inch cast wheels with either high-gloss silver, polished black or polished titanium-look finish will be available at extra cost. Around 100kg lighter The body plays a major role in the handling. It comprises roughly 20 per cent aluminium, and a sizeable proportion of components made from high-strength steel. Through the more intensive use of lightweight materials Audi engineers have been able to reduce the weight of the new Audi RS 6 Avant by approximately 100 kilograms compared with its predecessor. This obviously has a positive effect on the power-to-weight ratio, which in turn enhances performance, efficiency and overall agility. Numerous RS-specific design details underscore the distinctive appearance of the high-performance Avant. Most noticeable are the matte aluminium applications on the body, the matte black honeycomb radiator grille at the front of the car, the bumpers, the wings, the sill flares and the large roof spoiler. At the rear of the car, the diffuser and the two large, elliptical exhaust tailpipes make a bold statement. Two optional exterior design packages – Matte Aluminium or Carbon – are also available to further customise the look. With the Carbon appearance package, the front splitter and the diffuser are even more boldly styled. The new Audi RS 6 Avant is available in eight exterior colours, including the exclusive shade Daytona Grey matte. Additional options from the Audi exclusive range offer numerous opportunities for customisation. The elegantly trimmed but highly focused cockpit of the new Audi RS 6 Avant is singularly tailored to the driver. The dial instruments feature black faces, white dials and red needles. The key, the flat-bottomed three-spoke multifunction steering wheel, the illuminated entry sills, the rev counter and the displays for the MMI and the Driver’s Information System (DIS) incorporate RS logos.
Ауди сделала большой шаг в этом напарвлении мотор торчит за ось, но не за колеса. У БМВ кстати восьмерка тоже за ось выглядывает.
круто, но цена походу действительно за 6 будет уходить тут нужно крепко подумать можно взять 2 маслкара амеровских за эти деньги
согласен я нищебродъ просто, очень больно 6 за железо отдать, но вообще поддрачиваю на неё надо подумать
категорически не согласен М5 далеко не пенсионеровозка ... скорее ауди и меср больше подходят к этому описанию ИМХО. подытожил!
Мне нравится! Синяя на керамике на фуле на аудиэксклюзиве думаю на 7 потянет без скидок, может больше,по поводу посо..ет ли у нее е63 4матик или нет для меня пока вопрос, но одно можно сказать точно ауди не зря выпускает машину последней..как правило она наказывает одноклассников, а по поводу бмв типо фановая ауди унылое гавно не иначе как тупизм и долбо...зм назвать сложно все машины хороши по своему каждая для своего и у каждой свои фанаты..когда это трочуны клавиатурные которые кроме как на парковке или в салоне не видели и не могут к сожалению себе позволить пишут тогда понятно...но когда взрослые дядьки у которых в гараже по неск машин то умиляет...))).к примеру новая м5 на мой взгляд хрень,а цлс63 ниче машинка но ей как и ешке не хватало 4 матика посмотрим если они это сделают что получится но думаю что я возму рс чем мерк...
И мне нравится! Классический Ауди! Всё сдержанно. Будет рвать! Объём только маловат мне кажется. Но тесты всё покажут!
не понял эта часть текста к кому адресована ?... поясни! ПС. сказать что меня вырубает? меня вырубает когда типа, некоторые мудаки пытаются казаться умными ...тем самым борятся со своими комплексами .... вот на мой взгляд ауди вообще не машина, конченый хлам, гов.о, могу долго еще подбирать слова с которыми у меня ассоциируется ауди и тд.... У каждого свое мнение но вырожая свое мнение учитывайте , чтобы не задеть других... ИМХО
эта часть адресована к лицам кавказкой национальности, точнее к народностям чечни, есс-но специально для разжигания нац.розни вот блин как можно увидеть в обычном тексте какой-то наезд, еще раз перечитай текст Глеба исходный если по русски плохо врубаешь.